Subject: Liiklusmärkide paigalduse loa taotlus Kuusalu T3517 ja T11106
From: "Tanel Tepandi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 10:05:25 +0200

Tere!

Kuusalu vallavalitsus soovib paigaldada suunaviidad:

*	T3517 1.Kuusalu ühendustee km 0,503
*	T11106 Kuusalu tee km 1,137
*	T11106 Kuusalu tee km 1,630

Suunaviitadega näidatakse sihtpunkte:

*	„Kuusalu kalmistu“
*	„Kuusalu kirikumõis“
*	„Eduard Ahrensi monument“

Taotlus ja selle lisamaterjalid on selle kirja manuses.

Transpordiametiga (Jaan Saia) on varasemalt konsulteeritud samade
sihtpunktide suunaviitade paigalduse osas põhimaantee T1 Tallinn-Narva
äärde.

Lugupidamisega

Tanel Tepandi

Liikluskorraldusinsener

M: 5307 9977

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.